Sunday, January 2, 2011

Nak Mintak Kerja Kena Kurus










Percaya atau tidak dekat China ramai mahasiswi sanggup menelan telur cacing gelang supaya mereka kelihatan langsing ketika sesi temuduga.. Tindakan ekstrem tu dilakukan sebab sukar bagi diorang untuk mendapatkan kerja bagi golongan wanita di bandar2 besar negara tu.. Ini mungkin juga disebabkan kebanyakan majikan di China gila seks.. Telur2 tu menetas dalam perut dan cacing2 gelang akan memakan zat2 makanan dalam perut sekaligus menjadikan diorang kurus tanpa buat senaman, atau diet.. Tapi pakar2 yang sedang menjalani kursus sains pemakanan di UKM memberi amaran cara tersebut boleh memudaratkan kesihatan.. Credit to Kosmo..


p/s : aku baru tukar URL blog aku..

10 comments:

Mra Mastura said...

baru tuka ke? patutlah td xdapat masuk >.<

ehhh.. lagi rela diet dri makan pil segala pelik.

MAKCEK bukan NENEK said...

patutlah kalao tukar url mmg x ley masuk eh ?

sobss . haha btw telur cacing ???
aa gila pehal.kang telur tuh menetas dalm perut pastu membuak2 cacing tu dlm perut .
aaa x ley bayang . grrr
*x penah diet pon .heheh

suNa HusN@ said...

mengerikan..
bersyukur je dengan pe yang Allah bagi.. nak kurus pom biarla nga cara elok..

takut nye~

Faiz Tapit said...

hanjing! jijik gile

asmaqhusna said...

dah bace kat borak kosong.....sanggup seksa diri semata2 nk dapatkan koje?? huhu..tak rela den

HonEyBuNNy said...

eeee...xsgup untuk menelannya..heheh

.::: Princess MOMOY :::. said...

tukar blog baru ?

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!


MY RECENT POST: Jom Kenal KHAIRUL FAHMI CHE MAT Yang Encem

Wana De'Amor said...

perghh!! rela gemok dr telan menatang tuh!! siehhhhhhh~

SoutulMujahid said...

x boleh blah... jus mata 5.. rambut cendawan. haha

+dieabella+ said...

nape xmakan bapak cacing terus?lagi cepat xyah tgu menetas..haha