Thursday, December 2, 2010

..:: Rubics Cube Terkecil Di dunia ::..



kecik giler.. camne nak pusing ni?? grrr..

Ni lah rubics cube terkecik kat dunia ni.. Dihasilkan oleh seorang computer programmer dari Cheboksary, Russia yang bernama Evgeny Grigorev.. Size benda cuma 1 cm lebar.. Dia dapat siapkan rubics ni dalam masa satu minit.. Aku nak siapkan cube yang saiz biasa pon nak dekat satu minit.. lolz..


p/s : siapa tahu kedai mana ada jual rubic pelik2 yang murah + berpatutan...

24 comments:

LyNn HaMzAh said...

huhuhu...x pernah settle kalau main benda nie...

Fakhrur Razi berkata said...

kalau kt toys r us berpatutan x?
huahua
ak rase kt stu paling mahal =.="

Amiey White said...

hehehe :D amiey suka main patung je ni pening la

meaw said...

comey, tapi jenuh nak bagi setel ;P

makcek bukan nenek said...

kalao ada benda ni
buat nak tnjuk pandai je kt mmbe .
hohohx
sbb dnga kta lao pndai maen kira genius lah kan .
heheh

Kenzo@MrConteng said...

tula pasal...yang biasa punya pon nak dekat seminit~

ir MASha said...

beli nitrogen pn dh dpt rubix cube ni.hahhaa

Luffy said...

hahaha...yeke masya ?? beli notrogen dapat rubic free erk?? cess..mesti x berkualiti punye..haha

.:: Zul ::. said...

nitrogen tu bukan sjenis gas ke?haha.nutrigen kot.mmg xbrkualiti.adek aku dh bli. T__T kat psar mlm sksyen 1 bb bangi dlu ad grai jual rbik kiub.bnyk jnis lak tu! bla ak dh brduit,nk g bli dh xde..huhu

Luffy said...

weii..jangan buat lawak r..ade ke beli nitrogen...wakaka...nutrigen r..
owhh..time bazar ramadan ritu aku de nmpak gak de jual rubic kt situ..tapi lg skali pergi dah xde..owhh..down..haha

omurice said...

beli kat pasar malam...murah kot...penah beli dulu memang cari tang murah..alik2 amik yang keychain jer...hahaha..

ijatnuar87 said...

hehehe...td baca pom cam pelik dah,nitrogen...sama la,nk perabis rubrik yang besa pom ambik masa,ni nak perabis yg kecik cenonet nih...main guna kuku kot...

Luffy said...

ijatnuar87 ~ haha..tu r.bapak susah kalo nak pusing yang kecik tu..kalo kuku panjang xpe r..haha

nazreenhashim said...

pinjam rubic!

.::: Princess MOMOY :::. said...

wahhh...giler kecik
camne nak main tu
MY RECENT POST: KATAK PURU boleh dimakan ?

Yellow LEOpard said...

kecik bebenor..mcm mane nak pusing2kan..duhh. :p

Luffy said...

hahaha..x taw la saya cmne dye pusingkn..tp rase2nye sgt susah..haha

ir MASha said...

wakaka.agak r. smpi nk ttgl2 plastik ny.haha.aslkn ley main.huhu.xley nk mmilih sgt nk hidup ni

ir MASha said...

alah.tlpe nme btol minumn 2. haha.dh lme x minum woo.

qiela said...

sgt kechik..
yg besau pown x lpas ag..
hehe..
;]

Luffy said...

masya ~ betol2..tp kalo dh asyik tercabot je bile pusing sakit ati gak nk wat..hehe..

qiela ~ huhu..xpe2..meh2 owg kasi ajau cket..haha

qiela said...

haha..
ajau jgn x ajau..
;)

Wahida Nasution Thakhrim said...

alahai.. kecil sangat.. macamana nak main..

Luffy said...

ntah r..tangan baby pun tak lepas ni..hehe