Saturday, December 4, 2010

..:: Koleksi iPhone Termahal Di Dunia ::..


Kalo korang seorang billionaire ataupun anak kepada billionaire dan minat barang2 yang bapak mahal boleh r beli sebijik dua bijik iPhone macam dekat bawah ni.. Aku list kan yang paling murah ( tapi still mahal ) sampai yang paling mahal..



iPhone + Berlian


=

Goldstriker iPhone 4G Diamond Edition
$19 460

Peter Aloisson's iPhone Princess Plus 
$176 400

Peter Aloisson's Kings Button iPhone
$ 2.4 Juta

Goldstriker  iPhone 3GS Supreme
$ 3.2 Juta


Yang ni iPhone 4 paling termahal di dunia buat masa sekarang...


Stuart Hughes iPhone 4 Diamond Rose Edition
$ 8 Juta



p/s : korang nak yang mana satu, jom aku belanja.. harharhar..                                 

13 comments:

Encik MT said...

akuh nak yang 8 juta tuh.besok tolong poskan ya! hahaha!

Yellow LEOpard said...

nak semua..trimas!

Amiey White said...

terima kasih tp x nak iphone nak berlian je...amiey kecian kat tuan rumah hehehe

d.A.o.U.z said...

uu, mahal berlian dari iphone je~

Teyn said...

HOMAIGOD!!!! 0.0

Faiz Tapit said...

owhh... xdela mahal sgt

Luffy said...

ko kaye xpe r paiz...aku tak mampu...agaga

Sab Buenoo said...

baling hanjing xmati.
hahaha.
wey buat entry pasal henpon termurah pulak. asik yg mahal2 je.

DeCrewz said...

Aku nak beli esoklah, kalau duit nuff aku ckup..ha3

LadyBird said...

bestni kalau dpt free..

nUmara... said...

wah! kasi yg xde bling2 pon da ok.. :p
haha!

nUmara... said...

wah! kasi yg xde bling2 pon da ok.. :p
haha!

chittysarah said...

kang xpasal kene ragut~~
huhuhuh