Saturday, December 11, 2010

..:: Apabila Jam Tangan Dimodified ::..


Apa kita akan buat kalo jam kita dah rosak?? Mesti ada orang yang 
simpan sebab mungkin dari pemberian dari yang tersayang.. Ada orang pergi hantar kedai repair apa2 yang patut.. Ada orang yang campak je dalam tong sampah sebab harganya murah atau dia memang kaya raya.. Tapi ni ada satu cara apa yang boleh buat dengan jam tangan yang dah rosak dan boleh juga diaplikasi dekat jam yang hampir rosak ataupun yang belum rosak.. 



..
...
....






scrambler




p/s : aku jarang pakai jam tangan sebab selalu tengok time dekat henset je..lalala..


19 comments:

iDa said...

fuuuyooooooooooooooooooo..bg ida satu jam tgn cam g2........heeehehehe

+dieabella+ said...

hebat gile..ni btol2 transformer..hehe

me_nazri said...

jam aku pon dah begong nih.... aku nak wat kapal tebang la,..haha

xDer said...

cantiknyer :)

wunny said...

wahh wahh! kreatif.. xD

putERi-kAtEk said...

fuyoooooooooooooo......hahaha......kasi adiah besday kat kite boleh? hehhee

chittysarah said...

kreatif..
leh jadi kete x??
sape yang wat nie..

banyak jam osak kat umah~~

saiazuan said...

otak kreatif abis.... :D

twinkle twinkle said...

smart2 :]

Sab Buenoo said...

aku ade satu jam. steel. ex boypren aku bagi. aku malas dah nak pakai. jadi apa aku nak buat aa luppy oii. any suggestion?

Yellow LEOpard said...

huaa..bg aku satu..

Cik Su said...

wow..sangat kreatif.. hehe

zarith's space_pulse said...

sgt2 cool dann menarik..
hahahaha

ijatnuar87 said...

hehehe...mmg semat...dah byk kali tengok nih...tp cuma utk jam analog jek kan...kalu jam digital leh wat kapal angkasa kot,hehehe

aNnE said...

wah menarik..nak buat jugak lah..hakhak:D

Far8 budak baik said...

wahhhhh kagummm kereatif gileee
perghhh

NOOR FATIN said...

best gilak! hehe

^baju kurung^ said...

waa, interesting nih

aming said...

smart motor..