Wednesday, December 29, 2010

..:: APABILA IKAN DAH BERTAMADUN ::..



Maksud tamadun dari apa aku belajar dari subjek TITAS ataupun Tamadun Islam dan Tamadun Asia bererti pembukaan bandar atau masyarakat yang mempunyai kemajuan dari sedi lahiriah dan rohaniah.. Cehh, skema giler.. 
Bagi aku tamadun tu masyarakat yang suka berbogel reti pakai baju, tak 
gaduh pasal bola, bukan gay mahupun lesbian dan ada blog.. ehh.. ada 
agama.. Korang ingat manusia je yang boleh bertamadun tapi tamadun 
mesti r selalu merujuk pada manusia je kan tapi hari tu jalan2 jumpa 
dengan satu spesis ikan yang dah bertamadun jugak..
Saksikan ikan2 ni.. 













Manusia pulak nak jadi ikan.. grrrr..




aik.. ni pun nk jugak.. haishh..


19 comments:

Faiz Tapit said...

hahaha... cegampang!

MAKCEK bukan NENEK said...

wahahaha
sashimi ikan satu .
haihh
melampao2 ikan nih .hax

CuPcAKe JUe said...

lawak laaaa ikann,,
giler otai bahase2 ikan,,,,kalah aku beb!hahaha

Wanz Mejuez said...

ahaha terbaik :D

Ana Muslim said...

bez kot entri nie..hehehe
http://n9soulcrewz.blogspot.com

.::: Princess MOMOY :::. said...

adoi...comel-comel dalam scary
haha...
MY RECENT POST: Saya Blogger TERENGGANU

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaha...byk jenis ikan ni..hehhe

hakeem kira said...

ahah sengal~

::nuRuLaDHar:: said...

haha kiut la ikan2 tuh...yg las kali ta bley bla..bhahhaahaa =)

汚れた said...

huahuahuahuaaaa ~

Sab Buenoo said...

anak2 ikan.

bertamadun tak??

hahahaha

putERi-kAtEk said...

sup katek adabi satu!!!!!!

eh eh sup katak adabi............wahahahaha

yan_n.i.m said...

eh ehe eh.....nak beli mane eh ikan ikan tuh..?? comell siotttt..bahaha

Lovely Bella said...

hheh nicee!!

miss miera said...

titas !!!
subj kesayangan ... hahaha

Pink Pearl Lady said...

macam2 ragam,biasala sifat fitrah seseorang memang tak pernah rasa cukup...

NadiRah said...

hahaha..cumel lah ikan2 tu..

Afizz said...

hahaha...rasa macam nak goreng pulak ikan-ikan tuh...comel sangat :3

Jom Sertai Bloglist MemoriSeorangMuda
Segmen Bloglist MemoriSeorangMuda 2011

qiela said...

hahaa..bole lak..
chumell ikan tuh..hehe


eyh2..anda ditag..hehe
pi usha sat..