Thursday, December 9, 2010

..:: AKU NAK BE JUGAK BOLEH?? ::..





Di suatu pagi yang hening dan mendinginkan aku cuba
menelefon nuffnang selepas memblogwalking..


" tuutt..tuutt.. " 

" tuutt..tuutt.. "


Ada orang menjawab call aku..


" Hello, nuffnang ada tak?? " tanyaku direct terus 


" Hmm, nuffnang tak ada r, dia pergi pasar jap. 
Ada apa ye ?? " balasnya sedikit blur


" Err..err.. saya nak BE boleh tak?? " tanyaku lagi


" BE pon tak ada la encik, dia pergi ikut nuffnang tadi " jawabnya


owhh " 

down



Begitu lah kisah di sebalik Budak Kampus yang tak dapat BE lagi.. 
Mungkin tak ada rezeki lagi kot. Bukan apa, cume jeles dekat 
orang2 yang dapat BE time blog walking tadi.. agaga.. 
Tahniah la kepada korang2 semua yang dah dapat BE 
tu ye.. Semoga nuffnang bagi aku BE jugak.. sob3..



9 comments:

nabila faryzza said...

BE tu ape? hee. sedikit blurr :)

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

best kan klu cm ni..

Luffy said...

huhu..BE tu BUFFERED EARNING..

lavender harum wangi said...

haha! :D

chittysarah said...

bawa2 la banyak bersabar~~
lalala~~
anti dapat la beli dslr..
hahah~~

n4dh!3r4 said...

sabar la.. tak lama da tuh.. nnt mesti dpt.. dun give up! haha :D

syufaa said...

hehe..BE mmg ske majuk..elok2 dah menetap kat umah, tetibe ilang! =_="
smpai skang tade BE dah..oh BE! :(

ijatnuar87 said...

byk2 kan bersabar deh...nnt2 dier dtg la tu,insyaallah

i am S!L4H.. said...

eh blog ni x dpt be lg??plikkk je....emmmm