Saturday, November 13, 2010

..::Kisah Kereta Ibu Dan Anak::..

   

Sumber : kurang pasti
Diedit oleh : Luffy Mcflurry


 
"tu diaa.... kereta baru mak!!... pinky... mak loike... "



Alkisah...Pada suatu pagi, Cik Ziela ingin menghantar anaknya, Hakem ke sekolah dengan menggunakan kereta model baru dibeli semalam.. Semasa hendak mengundurkan keretanya itu Cik Ziela pun berpesan kepada anaknya :



Cik Ziela : Hakem, tolong tengok-tengokkan belakang kereta. Kalau langgar pasu bunga beritahu ibu.

Hakem : Baiklah , ibu!

Cik Ziela : Kena tak ? Kena tak?

Hakem : Belum, belum. Undurlah lagi ibu.

Cik Ziela : Kena tak ? Kena tak?

Hakem : Undur lagi, lagi, lagi..lagi sikit je...


Tiba-tiba terdengar bunyi yang kuat , bang bang boomm!!


Hakem : Okay ibu, dah kena pun pasu tu !

Cik Ziela : alamak ! Macam mana boleh terlanggar pulak? Habis kereta aku !

Hakem : ibu kata bila kena pasu bunga beritahu, dah kena pasu tu r !!

Cik Ziela : ohhh.. demmit... sungguh lembu anak aku....




18 comments:

bukudiarysofea said...

sungguh jujur anak mak itu ye..

sarah wani said...

HAHAHAHAHA

zianazone said...

hahahaha cian budak itu...

eMMe said...

satu doa kalo ibu kata anak lembu..maka lembu la anak itu....

Belleza~ said...

sungguh comel ke-lurus-an anak ibu tu hahaha

uNa da wiTch said...

sungguh menghormati mentaati kata2 ibunya budak itu . alhamdulillah .hox

hakeem kira said...

CB! apsal ada nama aku ? tag la terus haha .

p/s:aku tak de la se-rembu mcm tu

kEy said...

haha!
dlm cite ni paling cool adalah PASU tu!
miahahhahha!

akbintangkcikdlangit said...

mmg bahagia idop mcm tu... T.T

Emilia Emira said...

sungguh lurus anak itu..haha

Luffy said...

hahaha...tu yg sume hanye gurauan semate2 dan takda kene mngena antare yg hidup dan yg dh mninggal dunia..
peace...(^_^)

s.a.r.a.h. :p said...

lawak no anak dye tue..
lurus :P

Luffy said...

hahah...mmg pon..

qiela said...

heee..anak yg baek dan jujur..
hehee..sabo lah wahai ibu..
hehe

kiwi said...

haha..klakar je...hihi

MiMiEy :) said...

hahaha.
anak yg bijak.
mak dia yg salah cakap so padan muka ar

Luffy said...

tu r...mak dia yg salah sbenarnye...haha

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

hahaa..mmg nk kne lempang laju2 ni gamknye..hehehe