Tuesday, November 23, 2010

..:: 1000 GITAR PERFORMANCE ::..




Semalam aku baru daftar untuk UKM 1000 Guitar Performance... Mula2 tak terasa nak join pun, tapi membe aku ajak join, aku pun follow lah... UKM 1000 Guitar Performance ni adalah satu program untuk mencipta satu rekod dalam Malaysia Book Of Record di mana lebih 1000 orang akan bermain gitar dengan mempersembahkan lagu Inovatif Malaysia secara LIVE dekat Bukit Jalil pada 25hb November nanti.. Syarat2 kelayakan untuk masuk menda ni, kena ada jari pastu pandai petik tali gitar walaupun salah chord.. agaga.. Anda kena ada keyakinan diri kalau main gitar, yakin yang chord anda main tu betul.. Kalo ada orang cakap chord yang anda main salah, anda lempang mereka2 guna gitar tu... harharhar.. ( gelak jahat ).. Aku pun tak ada r power rangers sangat main gitar ni tapi setakat lagu Canon Rock tu boleh r goreng2 sikit.. hahaha.. Ok, tu tipu je.. Sakit gak r jari jemari aku trening untuk menda ni... haishh.. Dah r sakit jari pastu sakit hati lak dengar budak bawah umo nyanyi lagu power rangers sambil lompat2 macam monyet.. Rasa nak buat cubaan headshot
guna gitar je kat budak tu...


haa... ambik sorang satu gitar...


Aku saja je join menda ni sebab cuti2 sem tak ada buat pape baik follow program ni, dapat jugak sijil mahal tu.. ( mahal ke?? ).. Tak ada la mahal mana, tapi tak semua orang ada la kan.. huhu.. Then dorang ada buat cabutan bertuah, siapa lucky number tu dapat r gitar free.. Dorang bagi 100 gitar free2 je.. Tapi sayang, aku tak dapat... sungguh demmit.. Kalo aku dapat gitar tu aku leh gadai balik kalo time sesak2.. haha.. Kalo sape2 rasa dia hebat main gitar tu ajar r aku si Budak Kampus yang baru menceburi dalam sukan gitar ni...


sape yang dah sakit jari tu ambik pakai ni lak petik.....


13 comments:

Anonymous said...

klo sign up utk look look je bole?
nk blaja men gtar ahaha
xp sem 2 da stat la plak an hoho

Diya Edhayaa said...

whoa!! bestnye dpt perform men gitar...rindu plak kt gitar sy yg da b'habuk tuh.. T_T

nanad said...

fuyoh..
cambesh ;D
mainkn lagu yuna satu!~ ;p

Lufti said...

haha...lagu yuna...satu je k...yunaaaa.....ok dah..haha...

qiela said...

wowhh..
pndai maen gitar..best2..
heee

Unknown said...

waw!! gehenti letop!!!

Asfan Ash said...

:D

al-lavendari said...

alat muzik yang uncle pandai main cuma gong sahaja !

Ain Atika Zailani said...

banyak nya gitar...nak ...hee...i xpandai main gitar. tapi nak belaar.tapi ssah.=(...

Blog Eazy Izzuddin said...

jom join...
xD

Lufti said...

hahah...dapat jugak gitar akhirnye..

Adriana Diaries said...

ahaha..bole ye headshot gune gitar ?? ahahaha..bole la kan.. btw,, men gitar bes kalo da pro kn ? brulah bole hayati bait2 lgu...ngeh3 :)

Nur said...

baru bersemangat nak blaja..tp x de gitar plak..trus terbantut