Saturday, February 5, 2011

Kisah Bra Dan Kilat

Dekat London ada seorang wanita yang suka sangat tak pakai bra tidak kira di dalam rumah ataupun di luar rumah. Dia tak suka pakai bra sebab rasa rimas kerana  buah dadanya tidak dapat bergerak bebas ke sana ke mari. Satu hari dia pergi pasaraya berdekatan kawasan perumahannya dengan membe dia untuk beli barang2 dapur. Kemudian dia terserempak dengan satu bra yang comel dan jarang2 ditemui spesisnya. Dia pun beli lah bra tu tanpa berfikir panjang dan terus menyarungkan buah dadanya sebab dia pun jarang beli bra.

bra pokemon

Lepas habis shopping diorang pun balik rumah masing2. Underwear Ondaway balik rumah tu tiba2 hujan turun dengan kilat sambung-menyambung, ehh, sabung-menyabung. Wanita tu pun berteduh dekat bawah satu pokok sebab takut barang2 dan bra yang masih bau kedai tadi basah. Dia pun tunggu dekat situ sampai hujan reda tapi tak reda2. Mungkin ditakdirkan dia akan disambar kilat ketika berteduh dekat bawah pokok tu. Satu panahan kilat tepat ke arah dia dalam sekelip mata dan dia pun KO serta merta dekat situ.




Cerita ni yang betulnya dia mati kena panah kilat je, yang lain rekaan semata2. Menurut sumber berita, besi bra yang dipakai mangsa cair, punya tinggi voltan kilat tu sampai dapat cairkan besi tu. Berita penuh dekat SINITapi pakai ke tak pakai ke bra tu kalo duduk bawah pokok time kilat2 ni memang bahaya pun. Moral of the story, time hujan kilat,

  • Jangan duduk bawah pokok.
  • Jangan main bola dekat padang.
  • Jangan pegang besi sebab besi tu bahan konduktor elektrik.
  • Jangan pakai bra ada besi, kalo tube tak apa r. agagaga.
  • Jangan pakai legging di khalayak ramai. ( tetibe pulak )



7 comments:

Amiey White said...

okay x pakai bra .. eh , legging =.="

padgie lee said...

omg comelnyaaaa lukis :)

Yellow LEOpard said...

ye betol tuuh..jgn pakai legging di khalayak ramai..agagaa

tomatokering said...

hahahahh ! ngek nguk lah ! :P

Shila Asmadi said...

HAHA ada je idea buat entry pelik-pelik kan.

cOnfuSeME said...

haha...lucah la plak sifu aku nih...
tp cam cun je bra pokemaon tuh....hahaha

vampire's lovex said...

kahkahk...gilaaaaaa,cair besi bra? biar betol ko.....