Thursday, February 3, 2011

Aiskrim Mirip Najis


Dalam banyak2 bentuk, najis jugak menjadi pilihan manusia untuk buat aiskrim. Aiskrim sedap2 tapi bentuk dia pulak buat kurang menyelerakan. Aiskrim berbentuk najis berbekaskan mangkuk tandas ni boleh didapati di jepun. Luaran je macam taik tapi tetap aiskrim, belasah je lah.




nyum2


22 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

ade ke kat mesia???klu ade nk rembat gak laaa...

tulus sweet said...

tak boleh bla!

Hamim said...

nampak macam tak sedap aje

Syiela O-lala said...

eeuuwww menggelikan tekak je

Epul said...

pehh, sanggup jugak kan makan walawpun bentuk mcm tuh. haha

fatin umira said...

sumpah geliman.

nub said...

memang semangat aku nak melantak aiskim ni. haha

Syakir Rahman said...

hahaha...ni lah yg aku blaja time sem 1...research psl madness concept ...search kt tenet terjumpa plak bnde ni...hahahaha...geli je nk mkn..
tp org jepun diorg suke wat bnde yg diluar tabii...tp bg kite lbey baek x pyh...dlm islam x digalakkn pon...

athirah said...

nmpk sedap!!! sbb bentuk dia x jijik... color cntik x mcm najis.. hihihih

elmajamil_90 said...

aiskrim sedap pun jd x sedap klu rupenyer cmni=P

nuruljannah said...

lam ta singgah blog ni :)

Cahaya Kehidupan said...

kalau saya memang tak ada selera nak jamah..=.=

lavender harum wangi said...

ahahahahah~ alaa, aiskrim mcD pun bentuk lebih kurang ceni.. nyum3~ :D

Sab Buenoo said...

tahi betul....XD

Cik Ika said...

hehehe gelinye la klu tgk....

Along Usop said...

wekkkk....
tapi kalau org bagi..
aku bedal je.. hahaha

chittysarah said...

macam best je..
tapi bekas kurang menyenangkan=.='

+d.O.Y.A.h+ said...

nak!wakkakakaka

muslim said...

mcm2 org jepun ni..pasni ais krim bentuk spender pun diorg buat

AyinAyob said...

yakss. jijik nye. ade ke orang yang nak makan?

yana.izzati said...

yucks..tengok gambar pon dah geli nak makan..

Nurul Hani said...

nak muntah aku tengok !