Tuesday, January 11, 2011

YAMAHA EGO LC




kaler merah nampak garang.. rawrr..

Putih bersih suci

Biru + Hitam

hijau danau


Motor ni ada sport rim 14 inci dengan sistem disk break dekat depan.. Harga 
tanpa insurans untuk nyawa korang dan motor lebih kurang RM5450.. 


papan meter speed dan tangki minyak

Kunci berpenutup

Design lampu depan yang semart

ruang isi barang2.. ni kalo isi baby pun boleh kot.. 


13 comments:

azie5ouh!8 said...

ruang tuk letak baby..mampuih bb tu kang kalo letak kat dlm tu..XD

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

smart..tp naik ni x leh jadi ego kan?haha

yalla said...

motor nie mesti ego banyak..

chittysarah said...

lawa nyer motor~~

warne hijau smart woo~~
nak satu

Farhana Sahri said...

ego puteh mmg smart...ske moto ego or sewaktu dgnnye sbb xyah susah2 nk masuk gear..hahaa

Wan Gerrard said...

smart2 ^_^

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

alaaaaaaaa
takde kaler pink.. :(

Attoae said...

warghh sedih nye ble cakap tang motor. motor ego i kena curik, jahat betul. ;(

nur dhiya' aida said...

somart pulak :)

☆゚ Cik Rabbit ☆ said...

cantik kan EGO !

anamizu said...

wahhhh!! cik ana nak rembat yg ijaulah sebijik ^^


recent post : |maksud tersirat pelekat P|

zazaw said...

aku suka ngn motor ni
naseb aku bukan org kaya jerr
kalau tak dah lama aku rembat sebijik
hihihihihi

fathiah said...

perrhhhh.... smart2....