Sunday, December 26, 2010

..::: SUDOKU CONTEST ::..




Seperti yang telah termaktub dalam perlembagaan contest ni, 
tarikh penyertaan dibuka dari 5-25hb Dis 2010





Dengan rasminya contest ini DITUTUP

Semua penyertaan anda2 akan diproses untuk mencari pemenang yang bertuah sebab hampir 97.297 peratus memberikan jawapan yang betul.. Pemenang akan dimumkan pada hari esok..


THANX TO ALL CONTESTANT


24 comments:

SyUhAdA said...

wah..
x sbr nak tau..~

ninjakecik said...

wahh xsbrnye nk tggu kptusn :D

cOnfuSeME said...

cepat sket weii..hahaha

*gimme2 lucky...;D

cg_mila said...

hehe.gud luck to all contestant;D

ADfeez said...

fuhh fuhh... harap2 cheq menang...eekekek :P

.ima. said...

umumkan pagi2 tau..sebab sok smpai rabu ima tade kat umah ;) all the best semua!

Izyanti said...

Tak sabar nak tau.hehehe.

tomatokering :) said...

mesti ceq yg mng kn ? huhu :P

ijat_asni said...

jemput-jemput la datang menerjah
http://ijatasni.blogspot.com

^________^

Cik Syira said...

en luffy
agak2 i boleh menang x?? :)

cekodok said...

tak sabar nak tau ni...

n4dh!3r4 said...

alaa.. esok ke? kenapa tak malam ni je? dah la takleh on9 4 hari.. huuu~

misz FaTiN said...

gudluck 4 all contestant.. ^_^

ble result nk kuar ni?.. hehe

+dieabella+ said...

xsabau nih..hehe

Cik Su said...

hai.. cik su kembali berblog setelah cuti 4 hari,
bila nak umum pemenang nye..

me_nazri said...

sapekah yang bertuah itu...

waalllaa! said...

laa dh abeske contest..terlambat la plak..huhu...i mmg minat main sudoku..huhu..

cik madu ♥ said...

sud0ku tu senang sangat la en. luffy...
huhu :)

Luffy said...

haha..taw xpe..senang je kan..so next time kasi susah sikit..ok x?? hehe..

Miss SB said...

ok!ok!nxt time en luffy wt yg ssh sket ye..biar smpi kering perah otak..ngahaha..

sarah abadan said...

hi luffy, jwpn saye betul tak? ngehehe

fariz said...

ok..I'll be waiting for the next challenge..(^_^)

Cik Syira said...

boleh jugak en luffy..bg yg xpert atau complex punye soalan..baru kaw2..
pastu hadiah pon kaw2 gak la kan..hehe

Luffy said...

haha..insyaAllah..tu kena tengok bajet 2011 pulak..