Wednesday, November 10, 2010

..::Di Suatu Malam::..

Pada satu malam, aku kuar mnunggang kambing 125z aku utk meng-order maknan disebabkan kelaparan yg tidak trtahan lg... sbgai pnunggang brhemah, aku bawak slow jew... Balik dari beli mknan aku try test kelajuan kambingku dgn memecut dan mmotong beberape deretan lori kontena dlm mase 3 saat... perghhh... laju siot... aksi merbahaye trsbut smpat disaksikan live oleh beberape ekor anjing liar UKM yg brkeliaran di sane sini... dgn selamber aku mnunjukkn jari tgh tgan kiriku dlam keadaan trbalik ke arah mereka... gune tgn kiri sbab tgk knan tgh pulas minyak... sume traffic light aku redah tanpe mmpedulikan knderaan len.... selekoh2 maut dicecahkan lututku ke jalan tar... sampai satu corner, aku mncuba stunt yg tidak  kurang xtreme-nya dgn mencecahkn siku plak.. ... scare tibe2 muncul kelibat bberape lembaga mcm dalam cite keliwon... tp aku x tgk pon citer tu.. aku cube utk mengelak lmbaga2 trsebut mnggunekan skill mngelak kon time test JPJ... kurang dr 0.5 saat, kedengaran bunyi kebaboomm!!.. lantas aku terus memaki, " Vavi betui r vavi ni!! ".. impak dari eksiden trsebut mnyebabkn satu babi putus ekornya, satu patah rahang, akibat dilenyek kambing aku.... mereka (babi) kmudian berlari2 anak masok ke dalam hutan kerane takot kene byar ganti rugi krosakan kambing ku...
oohhh, sungguh demmit...


kambing kuu.....

Sebenarnye,aku x wat sume mnde tuu.... juz nak remind bawak pape brhati2 r.. kdang2 kite dah bawak slow giler dh tp xcident gak, sbab org len langgar... yg tu aku paling paneh... lazly, ingat la babi org2 yg trsayang...agagaga...


Thanx to Faiz sbab pomote blog aku smlam...

10 comments:

ashraf said...

ayat ko lbih kurg same mcm pais la.ni msti esok luse bjuta2 followers gak.jeles3

p/s latest post:
Scott Pilgrim

top posts:
HAHAHA (18++)
Hemut..hemut..
Aku Tak Gentleman?

amira aihara said...

cehhh..ingtkan btoi td..huhu

Abby Salvatore said...

biar lambat.sal selamat.:)
imaginasi yg bagus>tepuktepuktepuktepuk.

Lufti said...

ayap ~ ko lagi rmai follower dr aku..dh r dpt BE...jeles2..hukhuk..

mira ~ tu hanye rekaan smate2..haha..

missGaban ~ betoi la tu, asal lmbat dtg claz jgn x dtg lgsung..huhu

ashraf said...

ala.pais tu lg bejuta2 byk gile polowes dr aku.hahah

ghost said...

ko dah samak lum kambing ko tuh?

Daus said...

Aku penah sentuh babi kau.. DAMN!

kene samak la motor aku, shilake.. agagaga

bella said...

hehe...citer bukan main handal ye...:))

Faiz Tapit said...

hoi

Lufti said...

aku dh samak gune air buah mate kucing....hahaha...