Saturday, January 22, 2011

Nasi Kosong USA Punca Liverpool Menang


Tadi aku pergi makan dekat satu kedai sambil tengok bola..


Abang Order : Nak minum apa? 

Membe Aku : Bagi fresh orange.. makan bagi nasi goreng USA sekali sambal                       belacan..

Abang Order : Abang pulak? 

Aku : Hmm.. nasi goreng USA jugak..

Abang Order : Makan ape bang? 

Aku : Nasi goreng USA r..

Abang Order : Ohh.. ok2.. ingat order fresh orange tadi.

Aku : ??


Boleh tahan jugak rasa nasi goreng USA ni, rasa macam nasi kosong cuma campur sayur dan daging je.. Rasa nak bayar guna kaki je dekat kedai ni.. Tapi aku tak bayar pun, membe aku belanja.. haw3.. Akibat dari insiden yang memalukan tersebut, Liverpool telah mendapat semangat dan berjaya mengalahkan kelab yang tidak kurang hebatnya iaitu Wolverhampton dengan jaringan 3-0.. Gol Meireles sumpah semart.. Satu pujian pasal bab2 gol ni bukan r senang2 je terkeluar dari mulut aku yang jarang2 tengok bola ni.. Gol dijaringkan hasil rembatan yang melengkung melepasi penjaga gol yang terkesima tanpa melakukan percubaan untuk menyelamatkan gawangnya..


ni Raul Meireles 


Selepas beliau berjaya menjaringkan gol tersebut, beliau telah meraikannya bersama teman baiknya dari kelab ternama, Ryan Giggs..




6 comments:

lavender harum wangi said...

hahahhaha, bengong! oi oi, pe citer oi~ lama xdengar khabar :D

aqilah mohd ali said...

HAHA . pulak dah :D

azie5ouh!8 said...

gmbar last tu x leh blah ka...looks so gayy!! XD

Shidy said...

Hahaha..ade lak kaitn nasi USA dgn Liverpool...mungkin owner Liverpool org USA kot

iniialahaku said...

nasi goreng USA + sambal belacan...hahaha..lidah melayu mmg xleh hlang sungguh..blacan tu msti da gak cmna pon..haha

::nuRuLaDHar:: said...

nurul suke nasi goreng usa..mwehehee