Tuesday, November 9, 2010

..::Skyline::..

SKYLINE..atau bahase baku nye garisan langit....aku mule2 ingat citer skyline tu pasal lumbe kereta yg ade r sowg mmbe aku bercite2 nk beli tu which is nissan skyline.......ceiitt...


grrr...bleh tahan r kan...


Harge sebijik skyline ni giler babeng mahal...
Kalo jual moto 125Z aku pon x lpas byar duet muke kete ni...
nak beli yang kt bawah ni lepas r... -_-"





ape mende citer SKYLINE tu?? 
ni ha dia....kalau hampa suma nak taw ni la cita dia...


Poster dah gempaq....

Melalui intuisi aku,citer ni pasal alien nak serang dunia iaitu bumi..ba wau mim ya = bumi...motip??

Adakah alien tu jelmaan yakjuj dan makjuj...haishh...
tetibe jew  je...

Yang pasti beribu riban manusia akan disedut masuk ke dlm kpal angkasa alien...hahaha (gelak jahat)

Dari tontonan thriller muvie ni,aku dpt rasekan aura kegempakkan citer ni...

Tapi x taw r jalan citer dye bez ke x...puji lebih2 kang director dia kembang hidung lak...
so,nantikn r sesame muvie ni 12hb Nov 2010...


(mood ~ teruja + ghairah)






No comments: